حس زیبا دیدن ...
مے خــواهــــم خـــوب باشــــم ....
به نام مهربانترین


می گویند :

آدم ها به خاطر زیبا بودنشان دوست داشتنی نمی شوند ،

             بلکه اگر دوست داشتنی باشند               

زیبا به نظر می رسند

بچه ها هرگز مادرشان را زشت نمی دانند ،

سگ ها اصلا به صاحبان فقیرشان پارس نمی کنند ،

اسکیمو ها هم از سرمای آلاسکا بدشان نمی آید ،

اگر کسی یا جایی را دوست داشته باشید ، آنها را زیبا هم خواهید یافت

زیرا حس زیبا دیدن همان « عشق » است .....

 



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت17:52---29 مرداد 1394
گـــاهـــی میـــانِ نـــوشتـــه هـــــایـــم گُـــم میشـــــــــوم
نمیــــــــدانــــــــم چـــــــــــرا
شـــــایـــد دنبـــــــالِ گمشـــــده ای میگـــــــــردم
کـــه بـــــود , یـــا شــــایــد هـــم
فقــط یــه خیــــــــالـــی بیــــش نبــــــــود............
.
.
.
عزیزم خوشحال میشم به منم سر بزنی
نظر یادت نره ها [چشمک]


مبینا
ساعت16:58---9 مرداد 1394
سلام عزیزم میتونی تو وب گرو هیمون شرکت کنی؟
پاسخ:اگه چت روم باشه نه


Ar@sh
ساعت17:15---5 مرداد 1394


و مغازه رفته بودم چیزی بخرم

یهو دختره اومد گفت ببخشید اقا سلام خدافظ دارین؟0_0

همه این شکلی شدن 0_o

یهو دختره گفت ای بابا چرا هیشکی نمیفهمه من چی میگم ؟

های بای منظورمه دیگه …

میگن افق شلوغه

من برم شفق محو شم !وب منم بیا


A®efe
ساعت17:09---5 مرداد 1394
A®efe


انقدپسراجلف شدن ابروبرمیدارن لنز رنگی میذارن ناخون بلندمیکنن لباس تنگ خشتک شلوارتازانو







دوست پسرمن باس چادری باشه^_^
توخونه واس خودم ارایش کنه من غیرتیم
پاسخ:خیلی باحال بود ایول


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: